Stærkt værktøj til de daglige HR-processer
Når en ny medarbejder ansættes, bringes en række dokumenter i spil fra forskellige dele af organisationen. Det kan for eksempel være manualer om brug af virksomhedens maskiner, beskrivelser af Standard Operating Procedures, beskeder til IT-afdelingen om opsætning af en ny bruger med tilhørende passwords, oprettelse af medarbejderen i lønsystemet, udstedelse af adgangskort til medarbejderen, registrering af hvilken mobiltelefon og PC, medarbejderen har fået udleveret mm.
Alle disse informationer og arbejdsgange kan vedligeholdes, strømlines og automatiseres via ELO HR Personnel File.
Løsningen gør det enkelt at opsætte skræddersyede workflows til generering af de forskellige dokumenter, som skal bruges i forbindelse med onboarding af nye medarbejdere. HR-afdelingen kan derefter vælge og anmode om de relevante dokumenter ved at bruge en skræddersyet formular, der sikrer at samtlige relevante dokumenter tilvejebringes fra de forskellige afdelinger.
Også dokumenter der knytter sig til de daglige HR-processer som f.eks. afholdelse af og opfølgning på MUS-samtaler, lønreguleringer, interne jobskift samt fratrædelse kan håndteres sikkert og effektivt i ELO.
Spar tid
Med intelligente søgeværktøjer og automatiserede processer
Styr på GDPR
Personfølsomme oplysninger opbevares efter gældende regler.
På farten
Altid 100% sikker adgang til data - også fra mobile enheder.
HER ER LØSNINGEN
ELO HR-vinduet
Sådan har du altid adgang til vigtig personaleinformation:
- Se alle relevante informationer om en medarbejder i samme vindue.
- Filtrer efter status - f.eks. nyansatte, aktive, inaktive, afskedigede
- Fuld adgangskontrol og rettighedsstyring
- Kalenderfunktion giver overblik over alle deadlines
- Giv deadlines en særlig farve
- Lav statistiskudtræk
Organisationsdiagrammet
Byg dit eget organogram med lige så mange niveauer, som du ønsker:
- Fuldt overblik over organisationens opbygning
- Byg hierarkisk oversigt over divisioner, afdelinger og team
- Tilføj eller opdater data i ansattes personfil
- Definer ansvar
- Del diagrammet op i underdiagrammer og tildel tilladelser til forskellige niveauer